Think we're just pretty face, you couldn't be more wrong

Här om dagen hade jag en skitsnygg klänning på mig. En sån som visar upp formerna och allt man har. Jante skjut mig för jag kände mig assnygg. Det finns en ide om att tjejer klär sig för killar. Men jag var fullständigt nöjd med min djupa urringning den kvällen, tills att jag fick busvislingar, kommentarer och killar som granska mig från topp till tå. Glöm iden att jag tog på det för killar för där och då hade jag hellre velat bära burka. 
Jag har märkt sen dess att när jag går utomhus, så kollar jag ofta rakt frammåt. Åren har lärt mig att inte vilja möta kåta blickar. Och jag menar inte dom där sexiga ögonen man får av en snygging i baren, eller ett charmigt leende ifrån någon på gatan. Jag tror ni alla tjejer vet vad jag menar. Sliskiga män, helst med mustach (sorry), och killjäng som ropar efter en som om man är en jävla hund. Kanske är det ett värdsligt problem, för visst, jag borde ta det som en komplimang eller? Att kolla på någon är långt ifrån ett brott. Det är inte sexuellatrakasserier att ge någon "nicken."Jag vet det. Vad ska man säga när det händer, "du får inte kolla på mig?" Det är fritt land. Ändå kan jag inte låta bli att känna mig både äcklad och förnedrad, till och med kränkt när det händer ibland. Som om jag är ett stycke kött utan hjärnceller, något man ska titta på, eller ännu bättre få i säng. Men tydligen så skriker en tight outfit 'please come fuck me.' Är det så svårt att tänka sig att jag vill framhäva mina många kurvor för min egen skull? Istället känner jag att jag behöver ta på mig mer - för killar. Jag skulle verkligen undra hur en kille skulle känna inför att inte kunna resa vart som helst, eller vara överallt alla timmar på dygnet, och hur det är att ha någon som står över en dräglande och säger "Daaaaamn." Slickar sig om munnen. Och hur det får en att vilja ändra kläder, för tydligen är ens kropp för snygg att hantera? Jag tror inte ens de kan sätta sig in för de behöver aldrig tänka på det. Ursäkta min generalisering men jag tror inte killar kan sätta sig in i hur det är för det händer inte att tjejer gör så.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra när det händer. Tills jag kommer på något bättre tänker jag fortsätta med min metod. The face. Ni vet, när man drar ner huden under ögonen så man ser ut som en liten hund. Exakt så mycket vill jag ha dig.
 


Kommentarer
Postat av: Fridah

herregud älskar detta! så bra!

2014-07-23 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0